شما تا این عکسو میبینید

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

شما تا این عکسو میبینید من برم توالت و بیام!

من اگه جای تو بودم الان جا خالی‌ میدادم اون پرنده نخوره بهم!



نظرات شما عزیزان:

roz meshki
ساعت18:29---25 دی 1391
link shodi

f@rzin
ساعت9:54---25 دی 1391
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پیه کار خودت
اینا تقصیر توء اون دل بیمار خودت

خیلی دلم ازت پره بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی می کنه دل از دل تو می بره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من دیگه خسته شدم پاشو برو تو آزادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 24 / 10 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |